Post by acicinelag on Mar 16, 2022 22:23:52 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Course to Learn Russian Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Course to Learn Russian Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för generator guld ▞▞▞
▞▞▞ Course to Learn Russian Fast 2022 version ▞▞▞
Det är trevligt, men många funktioner är paylocked. Synd att premiumversionerna togs bort. Jag förstår dock varför du gjorde det.
Dark Romance 13 f2p Приключенски nuob
Älskade den här appen, jag väntar fortfarande på din japanska version!!! Och koreanska om jag inte frågar för mycket
Utmärkt applikation, men faktiskt är den frusen och startar om :/
Mycket trevlig app för att lära sig nya språk
Av forskare? Verkligen? Bra skämt. Kolla bara skärmdumpar. Du ser? Analfabet skolpojke gjorde denna grammatik. Skäms på dig.
Bästa appen är perfekt iloved
Jag älskar ryska och den här appen hjälper mig att lära mig ryska mycket bra tack😁
Rent skräp. Oftast måste du trycka på knappar 10 gånger för att de ska fungera. Det är en fruktansvärd fördröjning med appen. Så mycket frustration. Appen hänger sig konstant och du kan inte trycka någonstans förrän du trycker på bakåtknappen. Jag har ingen aning om hur den fick så bra betyg. Provat på både telefon och surfplatta och det går inte alls.
Det skulle vara bra om recensionerna hade åtminstone en transkription
Bra
väldigt hjälpsam
Course to Learn Russian Fast শিক্ষা byhg
Хорошее приложение !
Det finns grundläggande misstag i ryska ord – appen läses knappast korrekt av någon rysktalande. Skulle inte rekommendera att använda det förrän det är fixat i samarbete med minst en infödd talare baserad i Ryssland. Val av fraser och ord är varken praktiskt eller akademiskt logiskt - behöver verkligen omarbetas för någon praktisk användning.
Coooolllll😁😁
Varför laddas det hela tiden?
Jag brukade älska det! Det var en bra app för att lära sig ryska, men tyvärr fungerade den inte efter ett tag så tyvärr .. snälla hantera det ASAP. Tack.
Jag älskar verkligen den här appen!! Herregud... Kolla det. Jag kan äntligen skriva en mening
Det är en bra app men jag föreslår att om du kan ta bort alternativet (jag vill inte lära mig det här / ta bort det här från flashkortet) skulle det minska förvirringen. Dessutom skulle jag själv som språklärare inte behöva tänka eller välja vilka jag inte vill lära mig. Det måste bara vara klart och låta eleven lära sig och gräva djupare i appens hela innehåll. Tack 😊
Jag trodde att det skulle bli en tråkig app som man bara får skriva och läsa men inte riktigt säger orden
Cool app men den avslutar alltid när jag slår på min anslutning
bra, lätt att använda, hjälper dig att tycka om en lärare. Inga problem alls med det. Starkt rekommenderad
värsta appen i världen även jag vill inte ge stjärna men sedan tvingade de mig att ge minst en stjärna
Course to Learn Russian Fast Образование feo
Course to Learn Russian Fast განათლება ibh
Bästa appen.
Bra app men skrivandet skulle kunna förbättras. För sådana som jag som gillar att skriva på målspråket är den befintliga skrivmetoden inte bekväm. Kanske kan du bara hålla en tom ruta och låta folk använda sina Android/iOS-tangentbord för att skriva.
Jag tyckte att appens gränssnitt är lite krångligt att använda. Kanske beror det på att jag inte är van vid appar i flashcard-stil, men jag kände att appen kunde ha gjort ett bättre jobb med att visa mig repen. Dessutom verkade animationerna lite opolerade IMO.
Min app fungerar inte😕😕
Det är ett bra program men ibland tar det mycket tid
Det är fantastiskt och så användbart.
Course to Learn Russian Fast Eğitim cuhw
Fantastisk app och lätt att använda ..jag älskar det 💖💖💕❤💞
Ochhin kharasho till nu
Jag är väldigt glad över att börja nu varje dag lära mig några ryska ord, bra app
Den ryska appen är ok, men det finns inga dialoger i appen, fixa gärna vid nästa uppdatering
Course to Learn Russian Fast Izobraževanje nzy