Post by acicinelag on Mar 16, 2022 22:11:17 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Paladins: Text Adventure RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Paladins: Text Adventure RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp (öka uthållighet) ▞▞▞
▞▞▞ Paladins: Text Adventure RPG 2022 version ▞▞▞
Delight levererar en annan fröjd
Intressant historia, men du spelar kapitel med en valuta som kallas "tur" som du får genom att titta på annonser, göra vissa val och låsa upp prestationer medan du spelar. Du kan också köpa den för ett dumt pris (1 dollar för priset av ett kapitel... och antalet kapitel är enormt). Varför inte bara erbjuda möjligheten att köpa hela boken med kapitel för så mycket? Dessutom, ingenting beror faktiskt på dina val... historien speglar inte hur du spelar vilket är en besvikelse.
Det här är det andra spelet av detta slag som jag har spelat. Mitt förslag till förbättring skulle vara att författaren skulle kunna lägga till fler attribut till karaktären för att göra den mer intressant. För det andra kanske författaren kan lägga till ett kapitel eller avsnitt där spelaren kan organisera strategier speciellt under strid. Den sista skulle vara spelaren bör ges friheten att kostymera karaktären som han spelar som att byta vapnet som karaktären använder, hans rustning, hans kraft/förmåga/skicklighet etc. Hoppas att allt detta kan hjälpa. Fortsätt så!Gillade verkligen berättelsen och karaktärerna, hoppet mellan olika karaktärers perspektiv var en cool rolig sak även om jag verkligen gillade historien om de två paladinerna men jag tyckte personligen att den bästa delen kretsade kring redclaw och hans strävan skulle jag till och med gå långt som att föreslå för författare att ge honom eller en liknande berättelse sin egen fristående
Bra rollspel med bra kontroller och spel, men inga Google Play-spelfunktioner, ingen Google Cloud Sync och ingen uppslukande helskärm. Exemplariska behörigheter (inga). Bra stöd.
Fantastisk historia, fastnade direkt när jag började med det här. Kapitlen är låsta, men kan lätt nås genom att titta på annonser (vilket inte är så illa som det låter, eftersom prestationer och höga poäng i spelet också hjälper).5/5, kommer definitivt att spela nästa spel
Spelet var fantastiskt fram till halvvägs. Av någon anledning tjänar du inte lycka med tiden... 50% av vägen tar slut. Om du köper tur kan du spela ett kapitel för en dollar [gör inte det här är en total ripoff] eller titta på begränsade videos som ger dig en poäng av tur. I grund och botten måste jag se en video om dagen och spela ett kapitel a vecka om jag vill fortsätta gratis. Spelet och historien var bra fram till dess. Tyvärr kommer jag inte att spela spel från den här utvecklaren igen. Tråkigt att sugas in i en berättelse och inte kunna avsluta den. Vad kommer att hända med Jerico och Darius? Kommer han att förråda honom? Citadellet, ledarnas ledare? Jag antar att jag aldrig kommer att veta.
För det första, det finns inget val i detta. Författaren spårar dig genom sin berättelse som en amatör-DM skulle göra. För det andra: Även om den första boken fortfarande är njutbar, har författaren helt klart en agenda, med ett allt för uppenbart förakt för moral och religion. För det tredje: Varför alla detaljer om brutalitet mot barn? Du kan skriva det med lite klass och ändå berätta historien. Du behöver inte gå in på så upprörande detaljer om sådana avskyvärda brott.
Det är ok men sant rpg döm inte dina val. Detta måste du välja som du känner till om du inte vill dö och avancera. Men det är ändå ett anständigt äventyr.
Ok så det här är ganska bra skrivet när det gäller dessa. Varje kapitel skiftar perspektiv är trevligt och du får en chans att fundera över olika sorters val. Du kan i hög grad göra "fel" val, faktiskt verkar det som om det finns idealiska val de vill att du ska tänka på. Gör det lite spänt... Men också lite linjär känsla.En mycket välskriven berättelse som bara ser ut att bli bättre. Jag önskar ibland att jag hade ännu mer kontroll över de val karaktärerna gör men jag kan inte klaga. Mängden story mellan valen är väl avvägd och skapar ett fint flöde. Karaktärerna är ganska köttiga med tanke på hur många sidor de utvecklas över. Sammantaget en fantastisk läsning med solid get play
fina och engagerande berättelser
Viss grafik kan vara bra, annars trevlig bok med känsla om spel.
Rolig läsning
Utmärkt läsning. Edit: förhoppningsvis märker utvecklarna detta. I slutet av bok 3 finns det många typografiska fel, i synnerhet felnamn. Av vissa anledningar har författaren gjort fel i dialogtaggar när han hänvisar till karaktärernas namn. Detta förstör inte upplevelsen när läsarna inser vad som händer, men det ser oprofessionellt ut. De andra böckerna har inte den här typen av fel, så jag antar att utvecklarna skyndade på releasen utan korrekturläsning.
Paladins: Text Adventure RPG Rol Oyunu ighi
Bra historia, mindre icke-interaktiva kapitel, snälla dessa kan inkluderas i interaktiva kapitel. Fortfarande trevlig ändå. Låt mer tur vinnas genom interaktiva kapitel.
Inte så illa...har inte spelat på ett tag
Får en att tänka på konsekvenserna av ens val.
MonsterCrafter อาร์เคด oklq
Bra. Textäventyr
Paladins: Text Adventure RPG RPG xpc
Helt enkelt fantastiskt och väldigt tidskrävande, fann mig själv att spela igenom det hela på en dag.
En av dom bättre spela av denna typ
Ok, så ja. Den här historien är hisnande och håller mig engagerad varje kapitel. Visst, annonserna suger men det här är den bästa textbaserade spelhistorien jag någonsin har läst. Om du inte är säker, prova det några kapitel och se. Jag kom till kapitel 63 och wow. Jag älskar det fortfarande.
Mycket trevlig roman. Mitt enda problem med det är det faktum att livspoäng faktiskt har mindre betydelse än moraliska poäng. Det verkar helt fel, men ändå en fantastisk läsning. Tack
Meh. Skrivandet är i bästa fall gymnasienivå.
Berättelsen är bra men det är svårt att säga, det är på grund av författaren... berättelsen är skriven i tredje person och jag tittar på den 3 gånger för att vara säker på att jag läser sidan korrekt eftersom "han" används för att beskriva alla.. ... berättelsen var kort i ord men ett drag i läsningen. Överlag är historien förvirrande och känns lite dum på grund av "Jeriko undrar om Jericho talar i tredje person eller bara är skriven som det" övergripande känsla: kanske värsta hittills
Ännu ett bra text-RPG från denna dev. Skrivandet är enkelt och sofistikerat på samma gång. Gör ett bra jobb med att dra in dig direkt utan onödigt babblande. När det är klart får jag att vilja spela om minst en gång för att se de olika resultaten. En nackdel är kanske att det ibland bara finns ett resultat, men bara för vissa situationer & val. Det är också 100% gratis! Defo värt din tid.
Trevligt textspel. En berättelse som drar in dig.
Fantastiskt spel önskar bara att jag kunde se fler videos för tur
Helt fantastiskt, jag köpte hela bokserien i samma ögonblick som jag fick slut på spelet, DET ÄR VÄRT DET. Gripande historia, starka karaktärer och något värmer i hjärtat. Jag föreslår detta till alla som är ett fan av fantasyromaner. stjärnor händer ner. Jag önskar bara att det fanns MER!
Inte särskilt utmanande till sin design, men det kliar på mig för något som att välja din egen äventyrsbok. Säkert roligare än vad jag hade med den klassiska fightingfantasy-klassikern CYOA med pirat/voodou-tema som är gratis på steam.
Önskar bara att turen var lättare att få
JAG gillade DEN MEN DET ÄR INTE SÅ JAG TRODDE DET KOMMER ATT BLI MEN ÄR ETT BRA SPEL OM DU GILLAR ATT LÄSA
Roligt spel även om det är svårt att komma riktigt långt utan de premierade videorna.
Väldigt välskriven
Mycket trevlig upplevelse, möjligheten att ändra teckensnittsstorlek skulle vara en trevlig funktion, liksom en del grafik i början av kapitel. Allt som allt en rolig lek.
Jag skulle ha gett 5 men när jag nådde slutet stod det att om jag hade 80% av poängen kunde jag låsa upp bok 2. Sen när jag gick tillbaka och tjänade dem stod det att 90% behövdes...allvarligt??? Om du inte vill följa med vad du säger är gratis, säg det inte alls och säg bara för en "liten" avgift 4,99 är knappast litet, jag tänkte på 1,99. hur som helst var en bra läsning till dålig. Jag kommer inte att köpa bok 2 eftersom jag inte kommer att stödja ett spel som är mycket bedrägligt. Om detta är ett systemfel kommer jag att ändra feedback när det är åtgärdat
Det är precis vad det står att det är, ett textbaserat äventyr med valmöjligheter. Det är ett udda konstverk som är en trevlig bonus. Berättelsen är ganska bra än så länge, karaktärerna är intressanta och har en viss grad av djup. Så länge du gör anständiga val och tänker på saker, fungerar luckpoängsystemet tillräckligt bra för att du bara behöver titta på en annons då och då. De andra annonserna i spelet är ganska diskreta och påträffas sällan.
Paladins: Text Adventure RPG როლური თამაშები gzpd
Bra tid mördare
Det här är mitt första textäventyr utanför välj dina egna äventyrsböcker som jag läste som barn. Det är intressant men skrivandet känns som att jag läste ett annat barns välj din egen äventyrshistoria. Har bara slutfört det första kapitlet än så länge, men historien får mig att vilja ha mer. 6/10 för mig baserat på mina personliga preferenser i spel.
spännande läsning
Det här spelet kommer att hålla dig fast i flera dagar om du låter det. awsome!!!!
Du påverkar inte berättelsen alls, antingen dör du eller så görs ingen skillnad annat än att den är välskriven och har en intressant berättelse bara 1 stjärna eftersom det är mer en bok än ett spel
Annonser fortsätter att visas även efter köp. Bortsett från det, ganska roligt.
Delight-spel har potential, men kan inte nå den. Plus "författaren", Sam, har tjejen att hävda att en 8 månaders väntetid är kort och bra.
Det är ett bra spel, välskrivet, jag kommer att rekommendera det för alla solo-rpg-spelare. Google-tillägget i vitt på botten av en svart skärm skadar säkert ögat
Lite coolt spel, jag gillar fängelsehålor och drakar såååå, än så länge gillar jag det
Hån. I grund och botten läser du en bok och om du inte gör de val som författaren vill att du ska göra blir du hånad och förlöjligad. Berättelsen är ok, men spelet är svagt. Du påverkar inte huvudberättelsen för mycket och dina val spelar ingen roll. Du avslutar bara nivån och blir hånad för dina val.
Paladins: Text Adventure RPG როლური თამაშები gzpd
Jag ser ingen mening med att inte trycka på omstart kapitel varje gång, istället för att använda 69ur luck för att gå tillbaka ett val. Det är mer en bok eftersom dina val inte resulterar i något annat än ditt poäng i slutet av ett kapitel.I slutet står det att du bara behöver 80% av poängen för att låsa upp den andra boken men om du provar den så står det 90% inte coolt lol
Jag gillade faktiskt historien och spelet, men är väldigt besviken över att det står att du bara behöver 80% av prestationerna för att låsa upp nästa bok/spel, men när jag provar står det att jag behöver 90%. Njut inte av bete och byt spel efter att ha fastnat så bra av karaktärerna.
faktiskt beroendeframkallande. Jag skulle aldrig föreställa mig att jag skulle längta efter att annonser skulle dyka upp så att jag kan fortsätta historien, men utvecklarna förtjänar FAKTISKT pengarna från annonser. Jag skulle dock uppskatta fler bilder, som den första med jerico och varulven. fortsätt så killar, bra jobbat.
Intressant historia. Det faktum att du ofta byter perspektiv är lite av en nedgång och det finns inte tillräckligt med statistik att gå efter. Utöver det är det en okej berättelse.
Paladins: Text Adventure RPG Rol Oyunu ighi
Jag gillar textbaserade äventyr, och det här är originellt och intressant. Men... Du kan inte avsluta spelet utan att betala. Förr eller senare får du ingen tur, och du måste använda riktiga pengar för att låsa upp resten av historien